هتل شایان کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شایان کیش

shayan1.jpg

هتل شایان کیش از جمله هتل های 5 ستاره است که  در سال ۱۳۵۱ و در زمینی به  مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع  احداث شده است .این هتل  یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می شود. هتل  شایان در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد، این هتل در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج  فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش واقع شده است و از روی نقشه کاملا پیداست .روبروی هتل شایان .بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. فضای داخلی مدرن این هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش بسیار ساحل خلیج فارس، لحظات به یاد ماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد. هتل شایان کیش چندین رستوران و سالن مجلل دارد که با انواع غذای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از جمله این رستوران‌ها رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران سنتی باغ بهشت هستند.لازم به ذکر است از برنامه‌های خاص و ویژه  این هتل برگزاری جشن مفرح شبانه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۳:۰۰ بامداد هرشب می‌باشد. هتل شایان با دارا بودن امکانات رفاهی بسیار و کادری مجرب در خدمت همه میهمانان عزیز می‌باشد. 

shayan2.JPG

shayan6.jpg

امکانات هتل شایان کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیاردو... از امکانات هتل شایگان کیش محسوب می شوند.

shayan3.jpg

در بین همه هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان کیش از بزرگترين و قديمى ترين هتلهای جزيره کیش مى باشد . این هتل نزدیک به بازاها و ساحل جزیره کیش می باشد و به لحاظ مکانی از موقعیت خوبی برخوردار است که یکی از دلایل اصلی انتخاب این هتل توسط مسافران می باشد.اماکن عمومی این هتل، بسیار شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان تور کیش قرار داده است.هتل شايان کیش با توجه به امکانات و خدمات ارائه  شده آن دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

shayan5.JPG

shayan4.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: